Tema: Re: LG televizoriai
Autorius: fenix@h
Data: 2017-12-15 17:26:18
2017.12.15 14:40, Lawrence Jamieson rašė:

> Na, WebOS ne Androidas. Bet visvien lėtas. Ir kai kuriose vietose
> žiauriai nepatogus.

pirtariu del to. pati webos ideja - superine: viskas vieno mygtuko
paspaudimu atsiranda apatinej juostoj po ekranu, cia milziniskas
pliusas, o toliau tai labiau minusai nei pliusai.

taigi:
+ interfeisas valdymo grazus, paprastas, aiskus - rozine ryski spalva,
nebus taip, kad nesuprasi ka reguliuoji
+ apatine juosta, kaip minejau, zjbs dalykas. paprasta, patogu, aisku.
nieko nereikia 99% naudojimo atveju

- ant mano pigiako uh601 letokas, ypac, jei ziuri kazka per appsa, bet
nedealbreikeris
- appsu mazokai
- ir nuosirdziai kas uzpisa labiausiai, tai kad is tos juostos negaliu
ismest tu jobanu LG content store ir dar to shudo kairej. uzpisa
kiekviena karta, kai akis ten pasuku
- failu formatu kai kuriu uzsispyres neskaito per tinkla, bet nedylbreikeris
- bonus: kartais vos vos garsas su vaizdu nesyncina, keliu ms ribose,
bet jauciasi, tuo tarpu kai ziureint per kompa viskas normaliai

siaip suma sumarum, tai mane samsungo 2015m interfeisas uzpiso dar
labiau (!)