Tema: Re: Koki TV pirkti?
Autorius: newsreader
Data: 2017-11-28 23:48:54
265 palaiko 1080p OLED telikai. Tik ne 4K 265, ta prasme downscalinti
nemoka. O gaila, nes manau, kad tas apribojimas yra dirbtinis.

Kazkur teko regeti specifikacijose, kad per kazkuri HDMI padavus 4K jis
visgi moka downscalinti, bet praktiskai dar neisbandziau. Tai butu tokia
kaip ir future-proof garantija jeigu netiketai visi TV kanalai ir filmai
staiga persimestu ant 4K.