Tema: Re:A?i? d?l pasteb?jimo apie Panasonic tinklalap?
Autorius: Unknown
Data: 2017-11-22 21:35:38
1. Puslapio virsuj raso "Perziureti viska: OLED televizoriai.
 Siulau ta "Perziureti viska:" mest lauk ir palikt tik "OLED
 televizoriai".
Mes juk esam puslapy apie Oled tv, tai ir perziurim tik su tuo
 susijusia info, o ne abstraktu "viska".
2. "Rikiuoti pagal" tikeciausi kazko panasaus i "Kaina" ar pvz
 "Brangiausi virsuj", "Pigiausi virsuj" ir t.t. (standartiskai ka
 duoda kitose svetainese). O yra tik "PRISTATOMA" - man neaisku
 nei kodel sis zodis uzrasytas didziosiom, nei isvis ka jis
 reiskia. T.y. ka turetu reiksti "Rikiuoti pagal PRISTATOMA"
 ???
3. Psl virsuj yra "Suzinokite daugiau". Velgi, kadangi esu puslapy
 apie Oled TV, tai ji paspaudes tikeciausi pamatyt kazkokia su tuo
 susijusia info. Bet numeta i psl "Namu pramogos", kuris toks
 bendro pobudzio - nieko konkreciai apie Oled, kuo si technologija
 geresne uz LCD, kokie trukumai ir pan.
Gal tada geriau vadintusi: "Apie TV technologijas / standartus"? +
 ten, kur jis numeta pridet info apie Oled technologija.
3.1 "Suzinokite daugiau apie Namu pramogos". Gal "... pramogAs" ?
3.2 Vel meniu, vel "Pristatoma" (gerai, kad jau be CapsLock). Tada
 "Naujausias" ir "labiausiai ziurimi" - siulau apsisprest ar
 daugiskaita ar vienaskaita ir "labiausiai" pradet
 didziaja.
4. Dar gryzus i Oled tv psl - neproporcingai dideli Energijos
 klases logo, jei lygint su kita tekstine info. T.y. atrodo lyg ta
 "B" klase butu daug svarbesne TV charakteristika, nei istrizaine
 ar Tv modelio kodas ...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/