Tema: Re: telikas
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-11-19 15:01:56
On 2017-11-19 13:48, KandysRomka wrote:
> PLEX nebutu patogiau? Nezinau kaip Synology media center, bet ant PLEX
> matysi ne tik failu pavadinimus, bet ir filmu
> aprasymus(aktoriai,isleidimo data,garso takeliai, ivertinimai ir t.t.),
> backroundus ir  besirenkant serialo serijas fone to serialo muzikinis
> garso takelis groja :) Paleist galesi filma nuo tos vietos kur baigei
> ziuret ir t.t.

Samsungui yra Synology DS Video appsas, irgi rodo su viršeliais,
aktoriais ir t.t. Jei turėčiau Samsungą, tai jį ir naudočiau.

O jei DS video "nepriot", tai mano pasirinkimas būtu Emby, o ne Plex,
nes pastarajam nebūtinos visokios accounto registracijos, online
connection'as ir panaši beleberda, kuri reikalinga Plex.