Tema: Re: chromecast 2
Autorius: kef
Data: 2017-11-18 09:06:07
Nepiktas, tik nx man reikia to ko nereikia? O bruka ji  googlas tai jptm.
Geriausia IE11. Rankutem isjungi uzpisanciu reklamu serverius, veikia geriau
nei visokie adblokai, bent jau CPU nedrozia kaip adblokas. Blokavimo
nustatymus pajami is registru ir ikisi i belekuri kita kompa vienu cliku.
O siaip ne pries, tegul sukasi tas chromas, tik kad dirbtu CC2 normaliai. O
kaip ta suzinoti be pidisoko ismetimo? Nei aprasymo normalaus nei
specifikaciju normaliu. Jauciu nepirksiu as jo, teks su kabeliais terliotis.
Garsas tam kad veiktu streaminimas is beleko, ne tik is niekam nereikalingo
chromo.

On 2017-11-17 13:42, kef wrote:
> Patikslinsiu ko noriu. Reikia langu sujungimo su miracasto neturinciu
> smartu. Pasiula Lietuvoje = liesa spyga, kainos uzkeltos. Uzsienio
> shopuose daugiau, bet su siuntimo kaina kinietiskas kreivumas kainuoja
> kaip CC2 pas mus. Chromecast 2 lyg ir atlieka miracasto funkcija, bet 50
> uz kartais leist per telika nera mazai, o kadangi CC2 ne visai tam
> skirtas kam pirkciau, klaisumas ar normaliai atliktu ta miracast
> funkcija. Tai va, 1) ar eitu be niekam nereikalingo chromo ir jo tasko
> backgrounde, 2) jei su tai kaip su CPU apkrovimu, 3) ar nelagina garsas?
> [...]

O ko tu ant to chromo toks piktas? Edge manai geriau? :) Nieko jis ten
per daug neėda. O dėl desktopo tai neaišku, ar tu filmą nori žiūrėt
castindamas į tv (antraip nx tas garsas)? Šiaip nebandžiau castint
desktopą, reiks ir man pabandyt...