Tema: Ats.: 65' pigiausias samsung
Autorius: Sniegas
Data: 2017-10-24 12:04:20
Taip. Ten yra mygtukas pasileidus klipą įjungti klipo duomenis. Ir rodo, kad
klipas ekrane rodomas 720p raiška.
HIMEDIA Android TV box Q5 UHD filmukų irgi nemoka rodyti UHD raiška.
Sumažina iki 1080. Iš mano turimų tik Samsung 40JU6400 youtube UHD filmukus
rodo UHD raiška.

"fenix@w"  parašė naujienų news:osmpt0$fqq$1@trimpas.omnitel.net...

2017.10.21 09:55, Sniegas rašė:
> Aš apie tą, kad H serijos Samsunge paleidus 1080p filmuką jį ekrane rodo
> 720p raiška. Ir UHD filmuką paleidus jį taip pats sumažina iki 720p. O J
> serijos jau tvarkingai į ekraną paduoda 2160p raiška. Yra juk
> nustatymuose galimybė pasižiūrėti rodymo duomenis.

H serijos namie neturiu, bet turesiu proga pamegint. kaip tiksliai
atlikai experimenta?
youtube app -> fhd klipas -> ziureti optionsus?