Tema: Re: Samsung 2017 TV kokyb?
Autorius: fenix@w
Data: 2017-10-02 15:00:34
> Aš turiu mintyje, kad plastmasė plastmasei nelygu. Yra plastiko, kuris
> ir "žiūrisi", ir liečiasi maloniai, yra tvirtas. O yra tokios, į kurį
> vien pažiūrėjus matosi, kad piguva, prisiliesti net nereikia, trapus
> kaip velnias žino kas... Tai vat tame Panasiuje antras variantas.
>
> Beje, LG build qiality taip pat kazkaip nežavi, visiems iš Sony
> pasimokinti reikėtų (kalbu apie OLED).

na, pripazinkim jeigu tv naudoji tik ziurejimui o papildomiems
nenumatytiems atvejams - jis prikabintas prie sienos gali but ir gleznu
plastmasiu. kitaip gamintojas pakeles kainas 50EUR del shustru plastiku
ar aliuminiu bus uzdroztas pirkeju uz "nasaziningai didele kaina, nes
turi tiek pat arba maziau fyceru nei gamintojas is kinijos"