Tema: Re: LRT kultura HD
Autorius: Exx
Data: 2017-09-19 14:47:41
On 2017.09.19 13:52, Ramaas wrote:

> TV3 yra su HD, LrytasTV yra su HD, bet kolkas tik koduoti, mokami ir
> nevisos kabelinės dar gali (nėr noro) rodyt tai.

tai aš irgi girdėjau, kad LNK kažką vieną kart pabandymui rodė HD, tai
gal ir TV3 kai eurokašis ėjo spėju irgi rodė ir greičiausiai tik
varžybas HD? Ar ištisai ten jau HD eina šie kanalai tik mokamai per
kabelines? Būtų įdomu kaina sužinot :) Mažiau 1 aišku jau niekas
neprašys, bet ir tokią kaina nėra ką ten žiūrėt tarp tų reklamų.