Tema: Re: Gal kam pigiai geru TV ?
Autorius: Exx
Data: 2017-08-18 13:49:40
On 2017.08.18 13:33, Salas wrote:
> Na situos is dalies galima suprasti. Yra turbut entuziastu kurie
> prikelineja tokius modelius kaip antikvara ir gali dalim paimti.
> Bet senu teliku kainos mane nustebino :) Ypac mazesnes istrizaines.

as manau, kad jie cia "cirkinasi" t.y. pardavineja "ant durniaus" - gal
atsiras toks ciudakas, ziurek ir nupirks. Nes kaina tokia iskrenta is
remu, visai nesvarbu, kad panasiuose skelbimuose ir vaziuojantys ir
priziureti ZAZ'ai - 2x pigiau parduodami.

Tai su telikais cia analogiskai - iesko visisku, visisku atstoju, nes
normalus, net ir baisiai taupantis zmogus, tokio jau siais laikais
nepirks, nes priedelis brangiau kainuos.