Tema: Re: anroid priedelis ir share
Autorius: HDi
Data: 2017-08-14 12:36:59
priedelis ten kazkoks rekomendavo man ji, 3gb ram 32gb hdd, sake geras
jis (real nesuprantu), mokejau aliexprese 70usd...
o cia tas Chromecast tai programos pavadinimas? nes kai is ragelio darau
tipo perduoti, deja meta tik telika pasirinkime, tai matyt reik tam
priedelyje susipusti kazkokia programulka is google store?