Tema: Re: Klausimas: kokį TV pirkti?
Autorius: KandysRomka
Data: 2017-07-26 18:56:05
Pries pora savaiciu pirkom i sodyba Samsung UE40J6282. Ten 40 coliu kaip
tik ir tilpo. Turi viska ko reikia. Ismanus,4 branduoliai ir t.t.
Instalinau OTT player, tai mato kelis simtus rusisku kanalu. Modelis
beje 2015 metu, bet panasiai rodantys 6 klases nauji samsai zymiai
brangesni, tad si modeli rekomenduoju, plius sumokejomn apie 50 euru uz
papildoma garantija, kas bendrai gaunasi 5 metai. Yra kitam kambaryje
UE55F6500 pirktas uz 5 kilolitus, tai mano nuomone sis naujas tv geriau
rodo.
http://www.kaina24.lt/p/samsung-ue40j6282/