Tema: Re:Androidines tv dezutes
Autorius: SVYT
Data: 2017-07-21 08:41:23
Androidine berods uz 22 pirkau pries kelis metus, ebejuj, galingumo ten nereikia, pakanka bile kokio, plius pele uz 10 (tinka ir paprasta, but man pakake) kazkiek dIugina, didziausia beda kad nuo lovos teksto neiziuriu, stovet salia teliko nepatogu.
O taip, youtube veikia, (nors youtube yra telike, patogesne, mano pusiau ismanus, brauserio tik nera) online filmai veikia, daugiau galimybiu nelabai naudoju, tik pimom dienom. Nu, pajungta prie garso sistemos, but galima muzika klausyt, bet vel, youtubej ta pati muzika su vaizdu.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/