Tema: Re: 32'-40' TV iki 300e
Autorius: marijonas
Data: 2017-06-27 20:16:34
"Lapinas" <vkh710@gmail.com> Wrote in message:
> Kai rasi tokį, koks yra parduotuvėj - pranešk, o kad senienų kainos ten
> 50-70 proc. naujo kainuoja tai net aklas pamatys.
>
> Užknisi, parašei nesąmonę, tai dabar net apsiputodamas bandysi įrodinėt, kad
> pagal skelbimus apsimoka teliką pirkt.
>
> "Lawrence Jamieson" <lj@dirty.rotten.com> wrote in message

Is keturiu paskutiniu pirktu tv - 3 is skelbimu. Iskaitant 50
 coliu abybienai rodanti pionieriu uz 80 oiru.
Reikejo tv babulei - pirkau lcd is senuku. Prireike man gerai
 rodancio tv - dapirkau lg plazma is skelbimo.
Nuo poreikio priklauso - kartais geriau parduotuvej, o kartais
 skelbime.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/