Tema: Re: Pigus 4kUHD 55-60' konsolei
Autorius: Sniegas
Data: 2017-06-14 21:13:33
Tai ko tada nežiūri filmų per 5.2" aliofoną iš 30 cm atstumo? Žmogaus akys
sukonstruotos žiūrėti į tolimus objektus, ne artimus, ir tas palyginimas 32"
iš vieno metro yra LYGU 65" iš dviejų metrų yra kvailio sapalionės. Kuo
didesnis ir toliau nuo ekrano, tuo mažiau akys varginamos.

"MRT"  parašė naujienų news:ohrnbe$k08$1@trimpas.omnitel.net...

> Tas kur ant xbox nenori pereiti žaisti ant 60" TV, nes per didelis. Iš
> arti ale galvą  reik sukioti iš toliau kažko nemato.
> Ar aš čia kažko nebesprantu  ir bigger nebėra better ?

Keliu diopriju akinius nesioja tas vaikis?
Pagal matematika 32" is 1 metro = 64" is 2 metru.
Bet jei siek tiek zlibas - eina rukyt ta matieka.