Tema: Re: LG ar Panaconic (600€, 43/49")
Autorius: fenix@w
Data: 2017-03-01 10:33:34
2017.03.01 10:28, Lawrence Jamieson rašė:

> Parodyk tu man piratinius IPTV 4K. Pas juos siaip ir Hd yra kreivas
> šleivas, tai iki padoraus 4K jiems daug zolės teks apšikt.

jojo, as apie 2K kalbu :)

> Kokia nauda is to HDMI 2.0 ir USB 3.0?
>
> O tai, kad telikas 4K visai negarantuoja, kad jis mokės dekoduoti h265.

4K telikas garantuoja, kad jis bus pagamintas tarkim 2015-2016, o 2K
gali but senesnis. blogoji dalis, kad prekybininkai turi tokiu
sandeliuose isigytu uz brangiau ar panasiai nei dabartiniai 4K, o
parduot i nuostoli ir atsikratyti overstocko nelygis.

tikimybe, kad telikas atkoduos h265 yra proporcinga jo pagaminimo metams