Tema: Re: Q:LCD seseliai
Autorius: Caponi
Data: 2017-02-28 00:08:49
Eik tu sau, koks įvertinimas. Tik gal parodysi nors kada, kur aš sakiau, kad LCD puikiai (ar plazma xujovai) rodo? Kad ne kartą sakiau, kad LCD kokybė paskutiniu metu yra pakankama masėms, tai taip, bet kad puikiai, tai lyg ir nepamenu.
Nu bet tau gal ir atleistina, mėgsti brūkštelt frazę kitą be jokios atsakomybės už bazarą, o jei ką atmazas tradicinis - pas oponentą raidžių per daug, tai neįveikei...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/