Tema: Re: LG tv 43+
Autorius: Rauberis
Data: 2017-02-01 10:42:33
The short answer is that a 4K TV could improve the picture a bit in the best
cases -- but don't expect miracles. Most 4K TVs use a process called
upconverting (or upscaling) to convert incoming sources to fit their 4K
screens. Done right, it can add to the perceived detail of the image, but
you'll have to look pretty hard, and sit pretty close, to see the
difference.

O as galvojau, kad isigijus 9 serijos Samsunga, SD kontenta jis taip
apdoroja, kad jis pakenciamai matomas ir ant 65' ekrano. Na man realybeje
ziurint is 4m atstumo taip ir atrodo: as nesiskundziu tuo SD turiniu, bent
man nei karta nekilo mintis, kad kaip sudinai rodo. Bet matyt as nesu toks
reiklus vaizdui:), o visgi gal ir pagerina ta SD, jei liginti su 65' 6
serijos TV.

Rauberis

"tester"  wrote in message news:o650o6$fnn$1@trimpas.omnitel.net...

Taip ir supratau, kad reikia su UHD HDR, bet kaip su juo žiūrėsis SD formatu
kokia nors TV3? Ar blogiau negu ant HD tv?

"Paulius Zaleckas"  parašė naujienų news:o64v0q$dv0$2@trimpas.omnitel.net...

Nu tai dar butinai reik ir kad HDR butu.