Tema: Re: Q: gal kazkas parekomenduotu kur ir koki kabeli pirkti SAT'ui Vilniuje?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-01-23 19:56:45
29 centai tai ne net, o tik. Yra ir 55 centai už metrą. Aišku, tau
pardavėjai seks pasakas, kad ir pigūs tinka, bet kai aš šiame reikale turiu
daugiau kaip 20 metų patirties patarčiau imti brangesnį, bet kad būtų ir
centrinė gysla, ir šarvas variniai. Nes gavus drėgmės plieninė šerdis
linkusi surūdyti. Buvo man toks atvejis - surūdijo. Kabelį vesi ne metams, o
dešimtmečiams ir jam taupyti tikrai būtų kvaila. Jei nebus varinio, tada ką
padarysi, imk variuotą plieninį.

"Kindzmaraulis"  parašė naujienų news:o65f84$o75$1@trimpas.omnitel.net...

sako, kad Commscope neblogi.

Nuejau i Lemora - ten 3vnt net kurie sako, kad tinka, vieni 18 euro
centu uz metra, kiti net 29 euro centai.

aciu visiems.