Tema: Re: webos 3.0 pagyvenusiems zmonems?
Autorius: Satrapas
Data: 2016-12-26 21:16:19
Na as rudeni kai pirkau telika tai uz norima biudzeta siemetinius lg ir
siemetinius ir pernykscius samsius ismeciau is saraso.
kastratai kazkokie.Chujovesni ir uz brangiau.
kandidatai buvo like tik du 2015 metu LG Lf652 ir 2014 metu samsius H6400.
Nugalejo H6400, nors jai buciau negaves buciau emes LF652.
nors dabar permetus interneta tai turbut nei vieno, nei kito negauciau.
Is siemetiniu LG anot visokiu forumu tai tik nuo 8serijos ziureti.