Tema: Re: palaima II
Autorius: Icetom
Data: 2016-12-06 15:16:42
Ok, gal ne taip buvau supratęs prieš tai jus visus;)

Eiga tokia turėtų būti nusipirkus projektorių:
- geometrija ir t.t. (geriau jei tai bus sutvarkyta naudojant ne pačio
projektoriaus optiką, o naudojamo stovo-laikiklio pagalba);
- sufokusavimas (iš arti žiūrėti; gali būti, kad kraštuose vaizdas bus
labiau išplaukęs nei centre pigesniuose modeliuose dėl pačios optikos
kokybės );
- jei reikia ir gamintojo korektiškai įgyvendinta- pikselių suvedimas (bent
centre. Iš arti žiūrėti);
- video signalo patikrinimas, kad atkurtų visą 16-235 signalą. Pvz., minėto
JVC atveju, šviesumą reikėjo +2 ir HDMI nustatymuose nustatyti "super
white" reikšmę korektiškam 16-235 atkūrimui;
- detalumas savo nuožiūra, pagal skonį (iš žiūrėjimo vietos). Mano nuomone,
tokia funkcija meniu išvis nereikalinga.
- būtų labai gerai išsiaiškinti-pamatuoti prie kokių lempos parinkčių, ant
ekrano sugeneruojamas (jei įmanoma) 14fL skaistis (apie 48 cd/m2)