Tema: Re:Reikia TV 50"-55"
Autorius: pracyvnas
Data: 2016-10-19 18:32:25
Mano prioritetai yra HDR, 4K, ir dydis, plius zmoniska kaina, tai
 jamu is pigiausiu mazne klases - LG UH6507 Samsung KU6000, abu
 60", lg brangesnis biski, bet abu apie stuka euru eina. Reiks
 pasiskaityt daugiau reviewsu ir kazkuri pajamt ant dienu.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/