Tema: Re: TV antena
Autorius: Sniegas
Data: 2016-10-11 21:17:33
Jei kabelis su plienine variuota gysla, jis gavęs drėgmės rudyja. Lauko
darbams geriausia su gryna varine gysla pirkti. Man buvo surudyjęs ant stogo
Po to išmečiau lauko stiprintuvą, kabelis liko be sudūrimo, veikia jau
kokius trejus - ketverius metus be problemų.

"Saulius74901"  parašė naujienų news:ntiq09$udi$1@trimpas.omnitel.net...

Panašus atvejis man nutiko.
Vieną dieną po gero lietaus tiesiog nustojo rodyt.
Užsilipau prie antenos, o ten viskas sukirmiję.
Pakeičiau stiprintuvą, išvaliau, užsandarinau ir viskas veikia.
Iki tos dienos kol pradėjo nerodyt antena lauke gyveno 6-7 metus.