Tema: Re: Interneto.tv ir smart TV
Autorius: Romka
Data: 2016-10-08 10:02:56
O tai galima TEO interneto.tv įdėti į tuos playlist'us?

"YZF"  parašė naujienų news:nt865r$5ga$1@trimpas.omnitel.net...

IPTV televizija tai specialaus failo atsisiuntimas ir paleidimas ant
irenginiu kurie ji skaito: kompiuteris, televizorius, tam skirtas
priedelis (grotuvas) ir t.t.

Jeigu tavo telikas sugeba "IPTV faila" skaityti ir atitinkamai rodyti,
tada gali tai daryti su juo (instrukcija prie teliko bus).

Jeigu jis to nesugeba, tada reikia kazkokio kito 'kompo' - arba
priedelio arba normalaus kompo pajungto prie teliko ir pan.