Tema: Re: Ar dar kas domisi SAT sharing TV?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-09-23 20:00:52
Kokybė geresnė, bet niekas nežiūri. O tempti iš lėkštės kabelį į kitą
kambarį aš jau nepasirašysiu. Ir taip per daug laiko prie tv praleidžiu.

"budulis vulgaris"  parašė naujienų news:ns3e18$24p$1@trimpas.omnitel.net...

2016-09-23 15:19, Sniegas rašė:
> Galvoju, ar man verta toliau naudotis SAT? Viename kambaryje SAT
> imtuvas, kitame IPTV. SAT beveik nežiūriu, dažniausiai IPTV. Gal
> parduoti imtuvą? Openbox AS1. Veikia tvarkingai. Pirkau gegužės mėnesį.
> Norėčiau gal apie 100 e už jį gauti. Gal ką domina? Šarūnas eina be
> problemų.

Šiaip jau jei reikia kokybės tai SAT geriau. Aš tėvui savo pakūriau
ottclub, tai per sat kokybė akivaizdžiai geresnė.