Tema: Re: Kame gali būti problema?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-09-16 21:37:55
Sode į Kauno pusę antena nukreipta, nes Geibonyse Vilnių man didelis kalnas
užstoja. Mano sodyba pirma nuo ežero, langai į ežero pusę. O kolektyvinė
veikia, viskas tvarkoje, 65 centai, bet kai nusipirkau naują televizorių
2008 metais turėjau Remo kabelinę, o per didelį televizorių jos vaizdelis
buvo klaikus, 2010 metais kaip tik per žiemos olimpiadą užsakiau Teo, bet
per kolektyvinę visai nėjo kažkuris iš Teo transliuojamų dažnių, o
kolektyvinės operatorius atėjęs nerado galų, kodėl pas mane tuo dažniu
tuščia, nors pas tėvus Taikos gatvėje puikiausiai rodė, tada spjoviau į
visus kabelinius ir kolektyvinius reikalus ir išsikėliau savo anteną. Buvo
gerai iki šiol, kažkaip 762 MHz dažnį rodė be problemų, bet užvakar prie to
paties stiebo ant stogo prisukau FM anteną ir sugedo 762 MHz dažnis.
Nežinau, ar tai surišta su FM antena, ar ne, bet atsirado trukdžiai.
Pajungiau kolektyvinę.

"saulius74901"  parašė naujienų news:nrhddv$egj$1@trimpas.omnitel.net...

Nu o sode pas tave kaip?
Pas man puikiai viskas vos 7m. nuo zemes su lenkiskom akeciom.
Tiesa per Liepos liutis buvo problemos, bet kai isardes stiprintuva pamaciau
kas ten dedas viskas tapo aisku.
Koletyvine tavo name neveikia, kad savo antenas montuoji? ar ne 0,6€/mėn.
kainuoja.