Tema: Re: IPS ekranas gerai ar bloga ?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-09-14 21:27:57
Na, gal dėl 15 minučių perlenkiau, bet nusėmus akinius ilgokai regėjimas
buvo nenormalus.

"Bronco"  parašė naujienų news:nrbbf9$tri$1@trimpas.omnitel.net...

On 2016-09-14 10:46, Kesha wrote:
> O pakliausiam pradžioje Bronco, kaip jam ten su akytėm, kai pasižiūri
> savo 65" teliką su 3d akiniais iš 2 su trupučiu metrų?

Po 3D filmo peržiūros, be skirtumo, namie žiūrėjai iš 2m ar iš 5m., ar
žiūrėjai kino teatre iš 20 m., šiek tiek laiko adaptuotis juos nuėmus
reikia. Dėl 15 min. tai čia smarkiai perlenkta. 2-3 min. maksimum.

Ir aš beveik įsitikinęs, jog tai ne su akimis susieta, o su mūsų
smegenimis. Nes jos per tą valandą ar dvi spėja prisitaikyti prie
"naujoviškai" gauto vaizdo apdorojimo būdo, o paskui tenka adaptuotis
vėl prie normalaus :)