Tema: Re: Dėl Samsung ekrano
Autorius: Spyglys
Data: 2016-09-06 23:55:59
Aš ir taip galvoju, kad pochuinas tinkama priemonė. Juolab, kad
padidinau apšvietimo lygį, viskas ten gan padoriai atrodo.
Vaikas aišku nubaustas: filmukų ir visokių youtube nesamonių žiūrėjimas
apribotas iki 0 kol praeis tėvui pyktis. Gražu pažiūrėti, kad bausmę
priėmė kaip pelnytą, nesiginčijo ir neišsisukinėjo, suprato kur padaryta
pražanga ir už įvykdytą nusikalstamą veiką buvo gauta pelnyta bausmė. O
pirmoj akimirkoj buvo labai natūralus noras pasiimt diržą ir paprasta
kalba "paaiškinti" kas negalima.
Panašiai buvo, kai kažkada kaime prieš draugelius mėginau pavaizduot kad
moku vairuot moskvičių ir aišku įvariau į šiltnamį. Šiltnamis sugriuvo,
moskvičius apibraižytas. Tėvas vijosi. Kokį kelis šimtus metrų. Gerai,
kad tėvas buvo gana pilvotas, o aš buvau gana greitas. Būtų pagavęs irgi
viskas būtų "paaiškinta" paprastai ir aiškiai. Bausmė aišku buvo. Net
gal žiauresnė, protinga ir pamatuota. Ėjau ravėt daržų kaip savanoris.
Visą vasarą. Bet tėvo daiktus saugojau. Viską naudojau apdairiai, ypač
jei ką nors galiu sulaužyti. Ir moskvičių jei ir pasivogdavau, tai
išsidirbinėt nebuvo noro. Pavojinga. Įdarbina ilgam.