Tema: Re: Telikas 'į miegamąjį'?
Autorius: Gytis
Data: 2009-07-14 15:04:59
Kuris geriau?
1. SAMSUNG LE22B650T6WXBT
http://www.neriba.lt/index.php?sid=0d6eee748e9c1979e1f149a84f97158e&cl=details&cnid=6f34982a2cf435b71.72617602&anid=b5749d35bd9685ad8.43053119

2. SAMSUNG LE22A650A1XBT
http://www.neriba.lt/index.php?sid=0d6eee748e9c1979e1f149a84f97158e&cl=details&cnid=6f34982a2cf435b71.72617602&anid=19d47ff4334ad55c4.76032629

3. PHILIPS 22PFL3404H/11
http://www.neriba.lt/index.php?sid=0d6eee748e9c1979e1f149a84f97158e&cl=details&cnid=6f34982a2cf435b71.72617602&anid=7284a26743be28986.84028221

Jei žiūrėti taškus, 1366x768 atrodo einamiausi jei neieškant 1920x1080.
Lietuvoje naudojamas MPEG-4 standartas, bet kadangi bus kabelinė, tai čia
kaip ir neaktualu?
Pilypas turi tokią patrauklią (bent jau man) savybę "Auto Format", kai wide
formato filmus 'ištampo' iki full screeno.

"Achtung!" <acc@no.mail> wrote in message
uz 1000lt nelabai kas gausis. Orientacines kainas gali pasiziureti kad ir
www.neriba.lt.