Tema: Re: Geriausias LCD paprastiems DVD ziureti?
Autorius: Mooney
Data: 2009-07-02 19:56:13
siaip jei nori uz savikaina gauti - vaziuoji i sali gamintoja ir prie
gamyklos nusiperki uz savikaina - isvengsi tarpininku. tik suskaiciuok savo
visas islaidas ir suprasi kaip veikia prekybos procesas ir kas ka kainuoja.
aisku niekas tau nieko neparduos taip - gamintojas dirba su didmeninkais,
taip pigiau. cia vilniuje gali sausainius pirkti maximoje arba vaziuoti
zveryne i vilniaus pergales firmine parduotuve ir keliais procentais pigiau
isigyti :)