Tema: Re: Kaip tas CGate?
Autorius: RaR
Data: 2016-04-29 13:08:24
Tikrai ne dėl to:
1. Kvadračiukai buvo ir prieš prijungus perėjimus, prijungus perėjimus
vakare rodė daug geriau, ryte - vien kvadračiukai. Internetas prijungus
perėjimus vakare ėjo maksimaliu deklaruojamu greičiu, šiandien kelioms
valandoms buvo dingęs visai.
2. TV signalas į priedėlį ten eina koaksialiniu kabeliu, o ne internetu.
Interneto kabelis į priedėlį eina iš mano routerio, ir, kiek suprantu,
reikalingas tik valdymui ir papildomos informacijos pateikimui.