Tema: Re: Mini apklausa apie Panasonic TV
Autorius: Sniegas
Data: 2016-04-08 20:34:33
Kaip jūs ten Vilniuje atitrūkę nuo gyvenimo ir nesiorientuojate, kad dar
didelė Lietuvos dalis be interneto gyvena.

"G"  parašė naujienų news:ne8ol9$mh0$1@trimpas.omnitel.net...

Būtent... nes mane tai irgi knisa, kad dauguma žmonių telikus vis dar
tapatina su LT kanalų žiūrėjimu. Visumoj juk telikai jau seniai
dideliais monitoriais patapę, per kuriuos galima gauti entertainmento iš
įvairių šaltinių - prijungto kompo, konsolės ar STB. Juk tai (t.y.
telikas) tik devaisas, o turinį (filmus, žaidimus, serialus, muziką)
kiekvienas pagal skonį pasirenka. Galima Duokim garo žiūrėti, galima
Dirt Rally važiuoti, galima youtubėj VEVO klausyti. Kiekvienas ras ką su
jais veikti.