Tema: Re: Re:IP TV imtuvas
Autorius: pininfarina@work
Data: 2016-04-07 11:14:49
Sat ziurejimui tinka, bet iptv tai nekazka. Kaip suprantu, jame nera
atminties srauto buferizacijai, todel daznai trukcioja.
Na, bent jau taip raso forumuose. Buvau namie pasijunges, kelias minutes
pavaiksciojau per kanalus- viskas gerai, bet pas mane intikas 600mbs ir,
matyt, is tiekejo puses tuo metu labai sklandziai ejo.

"Nitro"  wrote in message news:ne52l5$86b$1@trimpas.omnitel.net...

TV ne smart - tod?l programeles atkrenta, su PC irgi nesiruosiu zaist.
Reikia set-top boxo.

Kaip pvz toks? http://www.tvbox.lt/393-openbox-s3-mini-hd.html