Tema: Re: sat zinovams
Autorius: Sail
Data: 2016-04-05 08:29:37
As pasidares kempery sistema, 40 cm antena + openboxas maitinamas is 12 V +
telikas maitinamas is 12V.

Antena statoma ant zemes, nes jei prie masinos tvirtnsi, tai ji linguoja
kiekviena syki ilipant, plius ne visada buna teisingai orientuota pietu
kryptim.

Tai is praktikos - yra jeblios pagatut palydova, gal kabelis prastokas
papuole, o ir antena ne per didziausia. Bet sustojus keletui dienu norint
galima pasileisti TV.

Is tiesu tai nelabai to teliko ir reikia per atostogas, na nebent uzsirautum
ant keliu lietingu dienu is eiles.