Tema: Re: TV 32'-40' DVB-T ziurejimui
Autorius: Velnias
Data: 2016-03-31 20:42:55
Pas H6400 3D su 2 akiniais (nors tas tik pirmos savaitės pažaidimui buvo),
Smart remote - gėris (bet lygtai galima ir prie J6202 dasipirkti ~40€), sako
instaliuojasi visokie appsai ir IPTV į tą senesnį lengviau, bet neturiu kaip
palyginti.
Aš kai pirkau prieš kalėdas, tai J6202 buvo ~150€ brangesnis, tai klausimų
nebekilo ką pirkti, t.y. H6400 niekuo neblogiau.

"FwsA"  wrote in message news:ndjl76$gr2$1@trimpas.omnitel.net...

Kaina ta pati kaip UE55J6202. Kazkaip nerandu skirtumu. Kuo UE55H6400
pranasesnis uz UE55J6202?