Tema: Re: Panasonic, WTF?
Autorius: st
Data: 2016-03-23 14:45:29
nori gal savo dulkancius akinius man perleisti/paskolinti? nes pas mane ir
st60, nuo pirkimo praeje jau du metai turbut, o as dar 3D taip ir
nepanaudojau, nes tik vieni akiniai :D
as kaune

"qwerty"  parašė naujienų news:ncrm2e$cg1$1@trimpas.omnitel.net...

As bandziau ziuret. Dar pries tai buvo minciu papildomus akinius nusipirkt,
kad vienam neziuret. Dabar dziaugiuos, kad neismeciau pinigu. Akiniai dulka
stalciuj, net dukra neziuri.