Tema: Re: android box
Autorius: toms
Data: 2016-02-29 15:18:24
Kiek ziurejau tai neblogai atrodo Nvidia Shield TV, ale kaina $199
Tai dabar laukiu prietaisu su nauju RK3399 SoC
dar mastau apie Odroid XU4

Siaip jei kinieti imt tai geriau toki kuris turi kazkoki support foruma. Kol
kas jau senas kinietiskas Mygica ATV582 neblogai atlieka savo darba ir
retkarciais updeitinasi.

MumZer wrote:

> [...]
> iš pultelio galima būtų titrus pirmyn atgal stumdyti (jei
> sinchronizacija lieva)
> palaikytų androidų screen mirroring (kai tiesiogiai rodoma mobilaus
> ekrano kopija)
> palaikytų androidų miracast/displaycast/wi-di ir kitus burtažodžius,
> kurių esmė - iš palaikomų appsų tokių kaip youtube mokėtų pasiimti linką
> ir pats pragroti.
>
> iš esmės visus punktus be dviejų paskutinių man ir dabar palaiko senukas
> xtreameris (nžn jaučių kokių 6 metų senumo)
> ta proga yra ko reiktų šalintis ar kas yra "geras dylas"?

hdmi-hd-4k-wi-fi-1gb-ram-8gbrom-black-844421892