Tema: Re: Jei kam įdomu, jau galite už mestį akį apie DX900
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-08 23:53:41
Sunkiai. Vat tik pastebiu, kad ten, kur užduodu klausimą, atsakyt tesugebi
tik klausimu iš savo pusės, kaip koks žydukas (į kurį, beje, aš savo ruožtu
pasistengiau atsakyt).
O ten kur akivaizdžiai juoko forma viskas parašyta (šypsenėles matei abiejų
sakinių pabaigoj?), rimtu snukučiu bandai įsijungt į temą. Beje, net jei ir
rimtai tą sakinio dalį apie tave priimt - kas ten tokio gausiai neteisingo
ar įžeidžiamo, ypač šitos temos kontekste, kur pats iš tiesų paminėjai vieną
LCD ir OLED skirtumą ir būtent LCD naudai?
Va prie Bronco irgi gali prisikabint (čia poste, į kurį aš replyinau).

Kartais aš rimtai nebesuprantu ar tau su jumoro jausmu taip prastai, ar tas
Panasonicas taip įaugo į kraują, kad bet koks to brando paminėjimas iš mano
pusės pas tave smegeninėj raudoną lemputę uždega (čia dėl kažkada
neteisingai paties susidarytų ryšių tarp manęs, plazmų ir Panasiaus, matyt)
ir tada klik - ir prarandi sugebėjimą suprast kas rašoma....
Gal tu nepriimk visko taip asmeniškai, a? Bo kai kyla noras ką nors
"pakrutint", tai dabartiniu metu iš news'ų tu bene lengviausiai užkabinamas,
kartais sunku ir susivaldyt :-)

Peace,
--
Caponi