Tema: Re: Icetomai!
Autorius: Nerijus
Data: 2016-01-30 23:11:12
On 01/29/2016 09:24 PM, trans wrote:
> per anksti su svajonėm, dar reik laukt. OLEDo amžius tik prasidėjo,
> greit galėsi tapetuot sienas vaizdais, įsineši teliką pro buto duris
> suvyniota į ruloną dar didesnės įstrižainės, ir svers jis kilogramus, o
> ne centnerius.

	Silpnai su fantazija.
	IMHO geras siuolaikinis telikas tuoj bus dydzio kaip koks ifonas, o
rodys normalu 3D vaizda, kurio dydi bus galima "pareguliuoti" pagal
poreikius. Kitaip sakant ant sieno nieko nebus, tiesiog atsiras vaizdas
vidury kambario ir tiek. :-)

	Tai skaitau gal neverta net pradeti su tais ant sienu tapetuojamais
telikai. Atgyvena sakyciau. Ju laukia plazmos likimas.
	:-)

	N. M.