Tema: Re: Chromecast audio - trūko kantrybė.
Autorius: Sniegas
Data: 2016-01-04 21:35:47
Aš naudoju Samsung Galaxy S4 mini - per Google play nė vienas mano failas
neina. Paspaudžiu cast mygtuką - parašo, kad neina paleisti dainos, arba
visiškai daina pakimba be jokio užrašo. Rašo: "Atkūrimo klaida - Nepavyksta
paleisti dainos. Įkeltos dainos negalima leisti nuotoliniu būdu." Dar bandau
Rocket Player - tas irgi pakimba, stringa per WiFi grodamas muziką.
Normaliai veikia tik TuneIn Radio. Daugiau neradau programų, veikiančių su
mano Chromecast audio.

"shadow"  parašė naujienų news:n6drcg$f0h$1@trimpas.omnitel.net...

"Sniegas"  parašė > Kokią programą naudoji Androide muzikai groti?

    -senesniam-Walkman,o naujesniuose - stockinis androido playeris