Tema: Re: Bliupupinė pelė
Autorius: Sniegas
Data: 2015-11-30 22:11:24
Man jos forma labai patiko. Bet pigus daiktas, jei lyginsi su Microsoft. Ko
norėti iš 14 eurų kainuojančio daikto. Aš ją į garantinį išsiunčiau,
nežinau, ką jai ten darys. Nenoriu laukti, kol atsiųs atgal iš garantinio ir
užsakiau Gigabyte. Kai bus atsakymas iš garantinio paprašysiu pinigus
grąžinti. Ogminoje pirkau Microsoft bluetooth pelę, gerai veikia, viskas
tvarkingai, bet man neprilipo touch padas vietoje ratuko.

"Julius"  parašė naujienų news:n3ia2l$cbf$1@trimpas.omnitel.net...

"Sniegas" <sniegas@lietuvoje.lt> Wrote in message:

Aš ir gi dairiausi į A4Tech pelę. Šiaip kiek jų teko turėti
pakankamai ilgaamžės ir patogios delne. Keista kodėl neveikė. O
kaip ji delne sėdėjo? Vis tiek buvai ant stalo po gelnu pakišęs.

O dėl samso ir taip aišku. Žaislų fabrikas.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/