Tema: Re: Distancinis Panasonic'ui
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-11-30 18:44:57
2015-11-30 18:25, Vytas rašė:
> Va toki (tiksliau - Harmony 600, su nespalvotu ekranu) ir naudoju.
>   Ziauriai zjbs.

Na, yra ten šiokių tokių niuansų su tais Harmony, aš irgi daug keletą
metų vieną naudojau, kol ant jo neužlipau netyčia :)

Tiesiog pas mane tų universalių distancinių poreikis smarkiai sumažėjo,
kai visa aparatūra patapo per HDMI CEC susišnekanti. Tai dabar ir be
universalaus distancinio įjungiu teliką, ir AVR įsijungia, teliko pulto
garsas AVR garsą reguliuoja. SAT imtuvą įjungiu - tas ir telike, ir AVR
perjungia reikiamą įėjimą, AVR garsą irgi sugeba pareguliuoti. Kai
išjungiu teliką, tai išsijungia tiek SAT, tiek AVR.

Tai net nežinau ar verta man čia 80 EUR mokėti už daiktą, kurio iš esmės
ir nereikia...