Tema: Re: Denon AVRX1200WBKE2 resyveris
Autorius: Bronco
Data: 2015-11-22 16:55:43
On 2015-11-22 12:03, Bakas <n?ra@n?ra.com> wrote:
> O kaip su jo garantija? Gedimo atveju teks siust atgal? Ar LT kas
>   nors j? remontus pagal garantija?

Kai perki amazonu, tai ir garantijos realizavimo procesą leidi amazone,
o ten jau tau arba sugeneruos etiketės nemokamam siuntimui paštu ir
pinigų grąžinimui ar kažkur nukreips taisymui. Visos imperatyvios ES
teisės normos prekybai internetu galioja ir amazonui. Kiek buvau
susidūręs amazone su garantiniais, niekad nebuvo problemų.

> Ir ?iaip, kokie atsiliepimai apie ji?

Visumoje Denon njusuose vertinamas gerai, o konkrečiai šito modelio aš
neturiu, tai nepakomentuosiu. Naudoju senesnį Denon resyverį, tai
patenkintas.