Tema: Re: Q:universalus pultelis
Autorius: ABLomas
Data: 2015-10-03 17:46:50
On 2015.10.03 17:16, foonia wrote:
> palaiko ir rf ir IR, pasiziurek i strukcijoje yra kodai perjungimui.

Nemačiau dar, duok linką į tą instrukciją (popierinėje apie tai nei žodžio).
Juo labiau, buvau aš ne kartą išsiardęs - nėra ten RF dalies pultelyje,
nu nėra fiziškai....

> Bet Arris pultas yra RF, jis nesiunčia IR komandų, tai koks buvo
> apmokymo šaltinis?

Ai va apie ką tu ;-)
Pasiėmiau pultelį nuo senesnio STB, jie pilnai suderinami ;-)
Taip, tik dabar supratau kur problema - kai (jei?) originalus STB
pultelis vien RF, tai nėr iš kur paduot koduką... Tada gal belieka
ieškot, ar sonkė palaiko - nes realiai tai kodai tinka nuo visų senų STB
(tai ieškočiau motorolos).