Tema: Re: 55" telikas
Autorius: Sniegas
Data: 2015-09-28 20:49:58
Is it a joke? Aš 2008 metais nusipirkau 40" ir iš karto supratau, kad per
mažas, bet tada babkių didesniam neturėjau

"pracyvnas"  parašė naujienų news:mubs4l$jsv$1@trimpas.omnitel.net...

Palapala, ar tik ne tu pries pora-trejeta metu rasei kad 50 coliu
yra nereikalingasismislas ir kad 32 coliu bute pilnai
pakanka?

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/