Tema: Re: Samsung firmware downgrade ?
Autorius: Sarunas
Data: 2015-09-26 08:43:39
Salas...tai koks pas tave dabar firmwaras... 2770?

"Salas"  wrote in message news:mtgt0s$dhf$1@trimpas.omnitel.net...

Blogiausia, kad pamirsau, atjungti automatinius updeitus,  uzvakar ir i
Ue55H6400 susiinstaliavo
Nu nx tas ikonas daryt per puse ekrano, man niekaip nedaeina. Be to
susidedi favorites, o vaikas bezaisdamas salia esanti mygtuka clear
paspaudzia ir vel viskas is naujo.