Tema: Re: Ats.: fps
Autorius: CodeC
Data: 2015-09-13 23:17:31
siaip jau frame buffer yra gpu video ram'e. cia jeigu apie PC.
kas yra paciame monitoriuje - nzn. matyt visaip ir ivairiai ten buna.
bet softas is PC raso (renderina) i frame buffer arba per spec. video
draiverio interfeisa (DRI). t.y. vaizdo ekrane 'kopija" randasi GPU
video ram atmintyje.

https://en.wikipedia.org/wiki/Framebuffer

tv viduj realiai sedi papildoma tarpine - kazkoks cpu, ant kurio sukasi
OS, taip pat kazkoks gpu, kuris jau galutini produkta sheria i LCD
kontroleri. tai PC atveju, visa tai yra lysnas niekam nereikalingas
fuflo, nes ant pacio PC gali viska pasidaryt kaip nori ir tada rodyt
tiesiai monitoriuje. dabar ant PC softas supiesia viska i savo frame
buffer'i, per hdmi viskas keliauja i TV cpu. tas vel ten kazkoki
processing padaro, ir vel raso jau i savo frame buffer ir tik tada LCD
kontroleris rodo ant ekrano, is cia ir didelis input lag ir kitos nesamones.