Tema: Re: Kokio interneto greičio reikia IPTV HD kanalams?
Autorius: Nerijus
Data: 2015-08-29 10:43:24
On 08/29/2015 04:33 AM, Sniegas wrote:
> Pas mane čia Mančesteryje internetas per telefono liniją, TEO matuoklė
> interneto greitį rodo 8,8 Mbps. IPTV rodo HD kanalus, bet kartais
> stringa vaizdas. Aš dabar mąstau, ar tai dėl linijos kaltės, ar tai iš
> transliuotojo pusės? Namuose Elektrėnuose turiu 100 Mbps internetą,
> įdomu, ar ten rodys be strigimų? Žiūriu nnm-list.

	TEO tie patys ~8 Mbps (realiai tai 12Mbps, pagal popierius) rodo be
jokiu strigimu. Taip kad cia ne greitis problema, o linijos kokybe
daugiau, IMHO. Suk smegenis tam manchesterio tiekejui.
	Siaip TEO gerai pasukus smegenis, jie nusispjauna ir optika atvaro. :-)
Bent jau patys taip aishkino.

	N. M.

	Jei tavo 100Mbps pajungtas per supuvusius laidus ar koki WiFi, tai irgi
gali strigineti, nors greicio tai 10x daugiau nei reikia.