Tema: Re: TV su dvb-s2 parinkimas
Autorius: DVS
Data: 2015-08-27 23:24:58
Dėkui.

Už fintikliuškų ir kliūva akys :) Tam jos ir jos ir yra.

Iš tiesų tai nežinau koks kokybiškiau rodo.
Iš vaizdi aktulau, gerai rodantsi dinamiką. Kas kai kuriuose LCD TV man
nepatinka. Neužšarpnintas vaizdas.

Kokius variantus peržiūrėti pagrindinei funkcijai: vaizdui?

Ar funkcija UHD - irgi fintikliuška, ir užtenka FHD?