Tema: Re: UE46H7000
Autorius: Ratukai
Data: 2015-08-07 19:50:15
Na negrieztai vien SD. Ziuriu dar cvyko portala per IPtv plejeri. Filmus per
kitus vidgetus esancius smarte. Bet ir per 40" nevisada kokybe ten matau,
tai turbut per dar daugiau coliu esanti tv butu dar blogesnis vaizdas. Mano
beje yra 40" samsius 6540. Todel ir cia uzklausiau prisiskaites cia patarimu
pirkti tik nuo 50" , nes kazkaip jau reiktu greitu laiku atsinaujinti tv
:((((