Tema: Re: LCD/LED TV
Autorius: kitas
Data: 2015-07-24 13:21:39
jeigu dar rasi tai imk samsung 48h6400

pats nesenai toki ivaldziau, tai super telikas. realiai nera brangus, kokybe
tenkina. smart tv nebuvo kaip prioritetas bet patiko visai.
man kaina pasiule vienoda su panasonic 47as650 tai kazkodel samsung
issirinkau. beto 1" didesnis bet vistiek jau atrodo kad didesnio tv reiketu.
600 eur kainu segmente tai ka ten is vaizdo daugiau isspausi. nors as tv
tiek teziuriu zinias per teo interneto.tv ir pagrinde filmai ir serialai hd.
tai super.

"mindis"  wrote in message news:mosues$596$1@trimpas.omnitel.net...

jei uosviai neivalde ineto ir todel patys negali susirast jiems tinkamo
TV, itariu jiems visokie smartai nixriena nebus reikalingi, nes jie ju
tiesog nesugebes panaudot.

---